donderdag 1 oktober 2009

Verandering

Vanaf 2001 werk ik parttime bij d'Overvloed - Oss. Ik heb dat altijd met heel veel plezier gedaan en heb het van een lijstenmakerij met art-prints uit zien groeien naar een grote galerie met wisselende exposities en een kunstuitleen voor bedrijven en particulieren. Het was lange tijd mijn tweede thuis.
Maar dan komt er een dag dat je voelt dat er een verandering gaat komen. Dat je deuren sluit en zoekt waar nieuwe deuren zich gaan openen. Of je wil of niet, je kan niet meer terug, de verandering is al in gang gezet. Donderdag was mijn laatste werkdag. Ik kreeg een officiele borrel en een afscheidscadeau.



Schilderijtje van Collin van der Sluijs.
En dan omhels je elkaar nog eens en ga je naar huis...
En die nieuwe deuren...
Daar heb ik de sleutel al van gekregen. Ik ga bij het Jan Cunen Museum een aantal uren werken als museumdocent en in januari zal ik met 2 cursussen starten bij de Muzelinck. (Tenminste... als er genoeg aanmeldingen zijn) Verder ben ik bezig met verschillende illustratieve opdrachten maar dat deed ik al en dat is ook mijn belangrijkste bezigheid wat werk betreft.
Spannende periode dus, maar wat heb ik er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen