donderdag 14 juli 2011

1 jaar en 60 jaar

Dit zijn schilderijtjes waar ik afgelopen maand met veel plezier aan gewerkt heb.
Hieronder zie je een schets en daar weer onder de uitwerking van de voorkant van een uitnodiging voor iemand die 60 werd in juli. Het zit vol met elementen die over hem gaan en zo ziet de schets eruit die ik eerst mail en overleg met een opdrachtgever. Als dat akkoord is ga ik verder met de uitwerking.



Het kaartje wordt tot een vierkant gevouwen.

Tegelijkertijd werk ik aan het schilderijtje van Gijs. Hij is vorig jaar geboren toen die aswolk al het vliegtuig verkeer stil heeft gelegd! Dit is een bijzonder schilderijtje omdat het deel uit maakt van een serie schilderijtjes die ik de afgelopen jaren maakte. Het eerste schilderijtje was een cadeau van een moeder aan haar dochter en schoonzoon die trouwde, wat later kwam hun eerste kind, die kreeg ook een schilderijtje, daarna werd een broertje geboren en vorig jaar dus Gijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen