maandag 22 augustus 2011

Vakantie Beerze Bulten


Ik weet nog vorig jaar toen we naar huis gingen van onze vakantie in Beerze. De jongste vroeg, "Mama, hoeveel nachtjes nog slapen voor we weer gaan?" "Ongeveer 340 schat!"



Maar eindelijk kwam het moment daar. We gingen dit jaar voor de derde keer naar Beerze Bulten land!





Nora tekent dat ze tot 22.00 uur 's avonds verstoppertje speelde met haar campingvrienden.
 Genieten van de zon... zolang het kan!


 Sylvie en Paul en kids kwamen ook naar Beerze! Wat ze hier nog niet wisten is dat het weer vanaf die zaterdag alleen maar slechter zou worden...
 Riske is 7 augustus 4 jaar geworden. "Mama, nu heb je 2 grote meiden hè!" Zei ze trots. Ze wilde dolgraag dat Bultje het konijn op visite kwam... ik twijfelde. Bultje is namelijk 2 en een halve meter en ik was bang dat allebei mijn kinderen onder de caravan zouden vluchten.. en dat Dennis en ik dan bij 't konijn op schoot moesten. Maar het ging goed... Het heeft een aantal erge leuke foto's opgeleverd haha.
Hellendoorn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten