donderdag 29 september 2011

De ToverTunnel binnenin!

Vanochtend het project 'Rioolbuis' afgemaakt. Ach, het is allang geen rioolbuis meer. Het is een sprookjesachtige tovertunnel waarin ik vanmorgen wat uurtjes doorgebracht heb. Niet ideaal, zo opgerold in die buis maar gelukkig werd ik aangemoedigd door een hoop enthousiaste kindjes!!

Hier staat mijn eigen Ris...

Lastig fotograferen zo binnenin maar je krijgt wel een beeld van hoe het geworden is.

Ik vond wel dat we het moesten signeren. Heel subtiel aan de binnenkant heb ik een logootje bedacht met onze initialen (samen I.S.A.)
Dat het een spiraal is, zie je op de foto's niet helemaal helaas.
Nu nog een vernislaag... dat is even uitzoeken geblazen want welke lak zal ik erop smeren? Watergedragen, op terpentine basis?? Wat is het beste voor het spuitbus/graffiti gedeelte?? Stel je voor dat je je kwast erop zet, en de hele schildering oplost!! Gelukkig heb ik een aantal goede tips gekregen dus het moet goed komen.

PS Ik zag dat ik een nieuwe volger heb. Leuk! Wat zijn eigenlijk de etiquette in zo'n geval? Welkom in ieder geval  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen