dinsdag 25 oktober 2011

Illustraties voor VVE-thuis programma

Ik heb voor het Nederlands Jeugdinstituut (programma VVE-thuis kleuters) net het thema 'naar school' afgerond. Het programma bestaat uit een 15-tal thema-boekjes. Ook mocht ik de voor- en achterkant van een spelbord ontwerpen. Ik heb het ganzenbordsfeertje een beetje erin verwerkt... maar dan met de figuurtjes van dit programma en iets moderner. Leuk om te doen! De achterkant ben ik nog mee bezig. Dat wordt een heel andere sfeer! 

Bij dit programma maak ik heel veel tekeningen bij de tekst uitleg van de activiteiten die de ouders met kinderen kunnen doen. In dit geval mag het kind een werkblad met een rugzak versieren.
Het kindje wat ik heb getekend bestaat niet maar haar t-shirt wel. Die had mijn dochter die dag aan.


 Dit vierluik moet in 4 stukken geknipt worden. Het kind legt ze op de juiste volgorde...

Ik ben nu bezig met thema Verkeer. Daar hebben we een hele leuke zoekopdracht voor verzonnen, bestaande uit 3 a-4 platen. Daar ga ik nu maar eens verder mee! Ik zit in de schetsfase en het is voor mij ook een behoorlijke zoekopdracht, maar erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen