vrijdag 17 februari 2012

Nieuwe Kinderboekenblogger... mijn zus!!

Mijn zus Annemieke schrijft sinds kort voor http://kinderboeken.blog.nl/ En dat doet ze heel leuk. En wat je zoal kan vinden op haar blog... Dat kan zij beter vertellen dan ik dus ik 'plak' hier even een berichtje van haar.



Jij hebt iets met kinderboeken. Je bent op zoek naar informatie over een bepaald kinderboek of een leuke kadotip. Misschien ben je gewoon toevallig op deze site terecht gekomen. In alle gevallen, leuk dat je er bent!
Mijn naam is Annemieke Friesen. Ik heb een grote passie voor kinder- en jeugdboeken. Ik lees ze graag, maar ik schrijf zelf ook graag. Een perfecte combinatie voor dit blog dacht ik!
Ik wil bij deze mijn voorgangster Natasja Storm bedanken voor alle berichten die ze jarenlang op de blog plaatste en haar succes wensen met haar young-adults website en haar schrijven!
Wat kan je op kinderboekenblog vinden?Je bent hier aan het juiste adres voor alles wat je maar wilt weten over (digitale) kinderboeken. Informatie over nieuw verschenen boeken, regelmatig voorzien van kritische  noot. Natuurlijk houd ik je op de hoogte van illustratoren, auteurs, leespluimen, voorleesdagen, kinderboekenevents en andere leuke onderwerpen.
Ik hoop vooral dat jullie het leuk vinden om met me mee te praten. Jullie reacties en meningen zijn dan ook van harte welkom.
Groeten van mij en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten