dinsdag 28 februari 2012

Schatjes, taart en een gat in mijn tekendagboek...

Oj, het is alweer veel te lang geleden dat ik wat dagboektekeningen geupload heb...
Eerlijk gezegd ben ik even niet zo trouw aan mijn boekje waar ik al een dikke 3 jaar ELKE dag een tekening in maak... Wat zonde, wat zonde... ik loop al een week of 2 achter en er vallen in de voorgaande weken ook al wat gaten. Ik heb een goed excuus... ik heb het hartstikke druk met opdrachten, les en workshops geven en zo nog wat dingen... Da's mooi, maar uiteindelijk doorbreek ik natuurlijk wel een hele mooie serie... Ik wil het toch weer oppakken, twijfel of ik het bij 1 tekening per week zal gaan houden... of alleen als er 'iets leuks' te tekenen is... Peins, peins en hopla met al dat gepeins ben je zo weer drie tekenloze dagboekpagina's verder.


3 februari 2012, m'n jongste dochter van 4 jaar... Wij houden thuis van duidelijkheid!


25 januari 2012, m'n oudste dochter van 7 jaar viert haar kinderfeestje... De uitvoer van een geweldige idee van haar vriendinnetje heb ik net op tijd kunnen verijdelen.


10 Februari 2012, lekker tompouce eten bij de hema. Terwijl wij volwassenen overal maar problemen van maken, laten kinderen zien hoe makkelijk het kan zijn. (Deze tekening heb ik digitaal ingekleurd)


15 Januari 2012, (ik heb ze niet bepaald op volorde geplaatst merk ik)
Nora, hier nog 6 jaar in haar eigen wereldje, starend in het niets. Heeft ze van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen