woensdag 18 april 2012

Wat eten we vandaag mama??

...Maakt het iets uit? Als het geen pizza of pannenkoek is, levert het meestal een luid afkeurend gejammer op. Soms zeg ik bij voorbaat al "We eten vies!" En dan voel ik me meteen mijn moeder die dat ook altijd riep... Maar ja, net als vroeger bij mij en m'n zussen, helpt het geen zier.

De oudste (7jaar) legt zich er redelijk snel bij neer, ze is toch vegetarisch en ziet overal vlees in, dus peutert overal de pasta of rijst tussen uit en laat het kladje saus met groenten liggen...

De jongste (4jaar) doet haar best om ons af te leiden. Met circusacts, liedjes, draaikonterij en een hele hoop geprik in eten en gekwebbel hebben wij vast niet in de gaten dat ze niets eet...
Ja, het is een ware 'dinnershow' die ze opvoert iedere avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen