zaterdag 5 mei 2012

Ah, daar sta ik!

In alle vroegte, 10.30 uur ahum, 't is vakantie hoor, zijn we naar het centrum van Oss gesneld om de drie winnende gedichten die ik geïllustreerd heb, in 't echt te zien. 
Joekels zijn het! Prachtig geprint door Lithocolor in Oss. Stond ik me daar even een partijtje trots te zijn... en foto's te maken... en als ik de camera weer in mijn tas stop om me weer bij mijn gezin te voegen ... zijn ze weg! 
Spoorloos!! 
Foetsie, 
pleite... 
Blijkbaar stond ik te lang naar mijn creaties te kijken... Nou nou nou, van je familie moet je het hebben...







In de speelgoedwinkel vond ik ze terug... "Kijk mama, dit is moooi!", roept m'n jongste wijzend naar een poezieplaatjes achtig mormel op een zoet gekleurde rugzak.

"Ja, prachtig schat en NEE, je krijgt em niet!"

3 opmerkingen:

  1. Onze gang naar de speelgoedwinkel was gemeld hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat mooi!!! Dik applaus!!! Retecool! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er 'even' naar hebt moeten kijken!

    BeantwoordenVerwijderen