dinsdag 1 mei 2012

Sneak preview, 5 mei bevrijdingsfestival in Oss

De winnaars van Taalwedstrijd WOORD 2012 zijn inmiddels bekend. De Muzelinck, die de wedstrijd organiseerde, heeft de tien beste gedichten op enorme doeken laten printen. Aanstaande zaterdag, 5 mei,  worden deze in het centrum van Oss geplaatst tijdens het bevrijdingsfestival. Het woord was dit jaar ook VRIJHEID. Kinderen van o.a. het Emmaus in Heesch en Hooghuis Zuid en West (Oss) hebben onder begeleiding van een schrijver, een dichter en een illustrator (ik!) postergedichten gemaakt. 

Maar toen... de twee beste gedichten zijn gemaakt door kinderen die geen workshop van mij hadden gehad... Deze gedichten (en de derde) heb ik mogen illustreren.

Om u nieuwsgierig te maken laat ik vast een klein stukje zien... Wilt u meer zien? Zaterdag zijn de doeken op de Heuvel in Oss ge├»nstalleerd. Je kan ze niet missen! Ze zijn namelijk 232 x 150 cm! 




Of je neemt volgende week nog eens een kijkje op mijn blog... dan zet ik ze er in z'n totaal op.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Ingrid!!! Ik ben rete nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders ik wel! Mijn computer begaf het bijna met het bewerken van zo'n grote afbeeldingen! Het leuk wel een oud omaatje zo traag.

      Verwijderen