zaterdag 26 mei 2012

Werk gemaakt in April en Mei

Ik heb de afgelopen tijd zoveel leuke opdrachten gehad. Er zaten ook een aantal geboortekaartjes bij en dan moet ik natuurlijk even wachten met bloggen tot het kindje geboren is... Hieronder een verzameling van de afgelopen maanden.


Dit schilderij van 120 x 80 cm maakte ik in opdracht. Een familie portret maar dan op mijn manier. Een schilderij met 2 broertjes en een zusje en dan niet zo'n standaard portret dus. De manier waarop ik de kinderen afgebeeld heb, verteld iets over hun karakter. Ieder individueel als persoon en tegelijkertijd de grote verbondenheid met elkaar. Heerlijk om aan zo'n groot doek te werken! En bijzonder om zo in de levens van deze kinderen te mogen duiken. 






Charlotte is geboren! Een eenzijdig geprint kaartje met twee vouwen erin. Dat is op het voorbeeld hier niet duidelijk te zien, dit is de opengevouwen versie. Voor haar broertje heb ik 2 jaar geleden ook het kaartje mogen maken.


En Pepper is ook geboren! Ik maakte dit kaartje terwijl het buiten meer herfst leek dan lente... maar gelukkig klopte mijn vooruitziende blik! Het is heerlijk weer om te picknicken.




Voor het VVE programma van NJi maakte ik onder andere deze twee illustraties bij het thema HUIS.





Gisteren kreeg ik een cadeautje in de bus! 3 spelborden met aan weerszijde een illustratie van mij. 6 spelborden dus eigenlijk. Wauw, mooi geworden zeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen