woensdag 25 juli 2012

Yes! Ik ben tante!


Het was nog spannend! 1 juli was mijn zus uitgerekend en 3 juli zouden we op vakantie gaan naar Frankrijk... Ik wilde ECHT niet weg zijn als mijn zus ging bevallen en ik tante zou worden dus hoopte ik vurig dat ze eerder zou 'barsten'.
En dat deed ze. 23 juni werd kleine Elin geboren! Nu kon ik ook mooi zelf het geboortekaartje laten printen en aan hun geven.


Bij het fotograferen in de tuin zocht een vliegbeest meteen één van de bloemetjes op de kaart op.




 Dit is ze dan terwijl ze zich heerlijk uitrekt.



Vlak daarna werd ook Reinier geboren. Reinier 'fietst' hier letterlijk en figuurlijk het leven van zijn nieuwe ouders in!


Kaartje Elin: 12,5 x 18 cm ingevouwen. 12,5 x 30 cm uitgevouwen. Eénzijdig beeld.
Kaartje Reinier: 12 x 12 cm ingevouwen. 12 x 36 cm uitgevouwen. Tweezijdig beeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen