vrijdag 12 oktober 2012

Kliederen en compositie

Ik beloof snel weer wat eigen werk op mijn blog te zetten maar deze kleurige composities van mijn cursisten wil ik u niet onthouden. Voor sommige was het de eerste kennismaking met acrylverf. Daarom liet ik ze er lustig op los kliederen. Probeer maar eens wat verschillende texturen en kleuren te krijgen. Met rolletjes, sponzen en kwasten gingen ze aan de gang. De een wat terughoudend en voorzichtig, de ander impulsief en snel. Uiteindelijk was er voldoende materiaal voor een collage.
Zie hier de kleurexplosie van de af gelopen maandagavond!















 Hier nog wat kubistische stillevens van de vorige les...




2 opmerkingen:

  1. Dag Ingrid, ik heb met plezier je blog bekeken en kom zeker nog terug. Wat een mooie prenten kun je maken!
    Tessa

    BeantwoordenVerwijderen