donderdag 15 november 2012

Illustration Friday

"Doe nou mee", roept mijn vriendin al jaren. Meestal gebruik ik het excuus dat ik te druk ben... Maar eigenlijk hou ik er niet van om overal aan gebonden te zijn. Ik zit niet op facebook en op Twitter kun je me ook niet vinden. Een blog bijhouden vond ik al heel wat! Maar als je dat dan doet, is het ook fijn dat het af en toe bekeken en gelezen wordt... "Dan moet je echt meedoen aan Illustration Friday", kopte mijn vriendin in. "Dat levert zoveel meer bezoekers op!" 

Ik snap er ook meestal niets van... met dat registreren en uploaden enz...

Er gingen weer eens maanden overheen...

En vandaag nam ik toch eens een kijkje. 
Elke week een nieuwe topic waarbij je een illustratie kan maken. Leuk om al die verschillende verbeeldingen te zien van één woord. Ik klikte eens wat en warempel! 
Opeens stond mijn illustratie erbij in het rijtje. 
Is dat zo makkelijk? Lukt mij dat gewoon in 1 minuut tijd?? Bijna klopte ik mezelf trots op de schouders toen ik erachter kwam dat het toch niet helemaal gelukt was... 
Mijn naam aanklikken leidt naar een ERROR. Niets link naar mijn blog... Tuurlijk... 't zal ook weer es niet... 
Misschien een leuke topic voor volgende week? ERROR!

Topic van deze week is 'Tree'

4 opmerkingen:

  1. Ha! Eindelijk!!!!!! Daar ben je! Maarreh, ik kom probleemloos op je site terecht hoor...je error is verholpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... ja... ik heb het opnieuw gedaan, toen stond ik er 2 keer op! Oeps... maar kort daarop heeft de provider ofzo de 'foute' weggehaald. Kan ik mezelf toch nog een schouderklopje geven, missie geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is my favourite submission for the topic!! Love it :) :)

    BeantwoordenVerwijderen