donderdag 14 maart 2013

en verder met de portretten...

De expositie met Wil Friesen (mijn oom, broer van mijn pa) is in mei, bij Kunstpost Wychen.
En dat zag ik echt al bijna twee jaar aankomen... Maar het werd opeens 2013... en ik had het nog steeds druk met opdrachten. Maar het is juist zo belangrijk afentoe NIET in opdracht te werken. Alles loslaten en zien waar je uitkomt. Maar potver, dat commerciĆ«le stemmetje zit wel diep hoor. "Dit wil echt niemand aan de muur hebben Ingrid!", nou MoOi toch, roep ik dapper maar onzeker tegen het stemmetje...
Voor een expositie maak ik werk om naar te kijken, en al het ander is om te kopen! 

En zo zit ik dan achter mijn ezel of tekentafel te mijmeren en te maken...
"Mama", vraagt mijn dochter van 8 met aarzelende stem, "heb je dit weer met je ogen dicht gemaakt?"
meisje met rood haar


Hiep hiep hoera

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen