maandag 27 mei 2013

"Vind je het goed dat ik deze dan op de wc hang?"

 Het leuke aan exposeren bij de Kunstpost is dat je het zelf moet doen. Deur openen, lampen aan, koffie zetten en gasten ontvangen. Wel intensief maar erg leuk om met alle mensen die speciaal voor ons werk komen te spreken. Dit weekend hadden we een hoop bezoekers, variërend van vrienden tot onbekenden. We kregen leuke reacties en er werd verkocht ook! Het laatste weekend komt er alweer aan (31 mei - 1 en 2 juni'13)
Leuk dus om dan nog even langs te komen! Je bent van harte uitgenodigd! 




Hier sta ik in één van mijn favoriete hoekjes van de expositie. Naast de portretten van kinderen heb ik kindertekeningen (van mijn dochters) en mijn dagboektekeningen opgehangen. 

 Kijk hier! Een mijlpaal, haar eerste tandje is eruit! Het ging precies zoals mijn zus (Annemieke Friesen) schreef in één van haar gedichtjes.... Wacht, ik zoek het even op...

TAND
Mijn tand zit los, wat voelt dat raar.
Nee, niet aanraken, alleen kijken maar.
Met mijn tong beweeg ik hem op en neer.
Het kriebelt, toch doe ik het nog een keer.
Papa, kijk eens naar mijn wiebeltand.
Kraak,
Hij heeft hem alweer in zijn hand!

Even een terrasje na al die kunsten! Nora is helemaal dol op haar nichtje Elin!

En waar de titel van dit blogje vandaan komt? Van de vogels die ik afgelopen tijd geschilderd heb, heb ik kaarten (A5 op aquarelpapier) en artprints (A4 op handgeschept papier) gemaakt. De kaarten 'vliegen' er uit, leuk om in een klein lijstje te doen. En terwijl een vriendin van mij ze in haar hoofd al her en der in haar interieur aan het plaatsen was, vroeg ze met rode wangen en vertwijfeld gezicht, 
"Vind je het goed dat ik deze dan op de wc hang?"
Omgedoopt tot wc-eend zeg maar, haha. 


 Deze vijf vogels heb ik in beperkte oplage op handgeschept papier laten printen. Ze zijn gesigneerd en 25 euro excl. verzendkosten! Binnenkort wil ik ze in een online winkeltje aanbieden maar je kan ze ook bij mij bestellen!




KunstpostWijchen
Herenstraat 18
6602 BB Wijchen

1 opmerking: