zaterdag 21 september 2013

Sleeën in de sterren, vlinders in de sneeuw.

Als een verhaal zo mooi en romantisch is als dat van Joke en Bas, dan is het niet moeilijk om daar een mooie trouwkaart voor te maken. Joke e-mailde me een tijd terug. Ze zocht naar iemand die een persoonlijke trouwkaart kon maken. Het idee had ze al. Nu nog iemand met verf en penseel die het kon verbeelden.
Gelukkig vond ze mij tussen het massale aanbod van hippe, unieke, gekke en originele kaarten... Ik vond haar idee zo leuk, kon er weinig meer aan toe voegen. "Dat ga ik voor jullie maken", riep ik blij. 

De kaart laat het moment zien dat ze verliefd werden. Gillend de berg af, met de maan en sterren als getuigen. Wat een romantisch beeld, daar gaan mijn kunstenaarsvingers meteen van jeuken! Dat moet goed komen met die twee!



Laat het onderwerp van 'Illustration Friday' nou TOGETHER zijn... Dus heb ik deze illustratie meteen erbij gezet.
Kaartje dicht 

Kaartje open met extra kaartje voor directe familie




Lieve Joke en Bas, heb een prachtig en liefdevol leven samen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten