maandag 24 maart 2014

Mooi gedichtje van Hans en Monique Hagen

Ik had een beeld, een schilderij en een gedachte erbij. Over zien zonder te kijken en kijken zonder te zien... of iets zien wat alleen jij ziet en niemand anders... En zo mijmerde ik wat zoals ik dat zo vaak doe... Ik ben wat je noemt een 'mijmeraar'. 
Blijkbaar is dat een woord want ik krijg geen rood kringeltje van de spellingscontrole eronder... 
Onder 'kringeltje' dan weer wel... 

Maar goed...

toen las ik dat mooie gedichtje van Hans en Monique Hagen en vond het helemaal bij mij schilderijtje passen. Ik 'plakte' ze voor de gelegenheid even bij elkaar, omdat mooie dingen gedeeld moeten worden.


1 opmerking:

  1. Mooie woorden en een prachtig beeld.
    Zo'n mooie verbinding tussen woord en beeld is zeldzaam.

    BeantwoordenVerwijderen