dinsdag 8 april 2014

Familie Friesen neemt Muzelinck over...

Nou ja... overnemen.... ach ik overdrijf natuurlijk. Maar het 'Friesen' gehalte was hoog de afgelopen weken bij de Muzelinck. Op maandagavond geef ik teken en schilderles en vast onderdeel van de cursus is een gastles van Willemien Friesen, mijn tante. De week erop was haar man en mijn oom, Wil Friesen, druk bezig met het inrichten van zijn nieuwe expositie in de gangen van de Muzelinck. Wat een mooi toeval, want nu kon Wil een rondleiding geven aan mijn cursisten. De expositie duurt tot 16 mei, bijzondere werken vol geheimen waar je in kan verdwalen. Kom dus vooral verdwalen bij de Muzelinck!



Ik liet mijn cursisten daarna ploeteren met aquarelverf. Voor sommige een eerste keer. De eerste helft van de les hadden we met leuke schrijftips korte gedichtjes geschreven, de tweede helft van de les maakte we daar een beeld bij.

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten