dinsdag 17 juni 2014

Smakelijk schilderen! (Vrijgezellenfeest workshop)

Ik kende Nike van in de klas. Zij was juf, ik kwam vanuit de Muzelinck de klas een tekenworkshop geven.
Toen haar zus ging trouwen bedacht ze een erg leuk idee voor het vrijgezellenfeest. Ze vroeg mij mee te denken, ze wilde iets met schilderen, koken en een receptenboek als aandenken met van ieder een lievelingsrecept. 
Dat koken daar waag ik me niet aan maar dat hoefde ook niet, dat werd door iemand anders verzorgd. Gelukkig maar... ik en koken... nee, dat wordt nooit iets. Vraag maar aan mijn kinderen!
Toch bracht ik kruiden, rijst, macaroni en ander eet-achtig-gerei mee. Ze mochten ieder een mixed media schilderijtje maken met een hoop 'ingrediƫnten'. Thuis maakte ik van de schilderijtjes en de verzamelde recepten een leuk receptenboek wat ze kreeg als aandenken. Het was een hele leuke middag met smakelijke resultaten!




Die dag kwam sinterklaas aan en was Megen bezaaid met zwarte pieten.











1 opmerking:

  1. Echt superleuke schilderkunsten. Hopelijk krijg ik er nog veel meer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen