donderdag 14 mei 2015

Kunst en de traplift

Vorig weekend (9 - 10 mei'15) was het eerste weekend van onze expositie in het Oude Raadhuis in Beek en Donk. De hele week waren we (Wil Friesen  (mijn oom) en ik) druk bezig met inrichten van het hele pand... Het ging bijna vanzelf! Onze werken die enorm van elkaar verschillen, bleken deze derde gezamenlijke expositie bijzonder goed te combineren! Het lijkt alsof het zo bedoeld is. Het staat niet alleen mooi naast elkaar, maar het vult elkaar aan en versterkt elkaar. Ik vind het nu al zonde om het over een maand weer van de muur te moeten halen...





Glasnegatieven project van Wil. Deze portretten zijn van mensen die ruim honderd jaar geleden leefden. Wij hebben ze opnieuw tot leven gebracht met deze installatie. 


Stukje van een installatie van mij. Stukje maar... de rest moet je echt zelf komen bekijken!


Mijn meiden zijn niet zo van de kunst en de musea. Ook niet als er werk van hun moeder hangt... Maar deze keer gingen ze gewillig mee toen ik vertelde dat er een 'traplift' was in het pand. Nou... dat was wat... met één keer op en neer zijn we 10 minuten bezig geweest. Niet bepaald pretpark waardig... gelukkig hadden ze ijs op het plein tegenover het Oude Raadhuis. Kwam het toch nog goed ;-)


 Werken van Wil.

Stukje installatie van mij. 

Engel


 Kijk nou wat een prachtige locatie! Zin om langs te komen? De hele maand mei op zaterdag en zondag van 14.00 - 17.00 uur èn 25 mei met Pinksteren zijn we open. Ik ben er iig alle zondagen en de 31ste mei hebben we een feestelijke afsluiting met akoestisch trio 'de Buuv'.

't Oude Raadhuis | Heuvelplein 8 | Beek en Donk

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen