maandag 14 augustus 2017

atelierroute 'in Stijl' en hoe je alles kan laten vliegen.

 In het weekend van 8-9-10 september ben ik uitgenodigd om mee te doen aan de atelierroute van Boxmeer. Met schilderijen en tekeningen onder mijn arm ga ik naar Vierlingsbeek waar ik als gastkunstenaar bij Wil Friesen (yep, mijn oom) uitgenodigd ben. Iedere deelnemer maakt ook een werkje dat voor 25 euro gekocht kan worden, dit jaar met het thema 100 jaar de Stijl. Dus ge├»nspireerd door de Stijlkunstenaars en hun visie's maakte ik deze vogel.


 Het is een schilderijtje waarmee je kan 'spelen'. Je kan er van alles in schuiven. Een klein schilderijtje zoals hieronder, maar ook een kindertekening, kaarten, foto's, een boodschappenlijstje ... alles kun je laten vliegen met dit werkje! Tegelijk ben je bezig met kleur en compositie, net als Mondriaan en zijn kornuiten.












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen